spanskalektion

Som alla vet betyder spanskalektion tid för bloggning. Våran lärare lyckas alltid hitta en anledning till att sticka iväg och försvinna halva lektionen. 
.
Jag har dagen till ära lyckats skada mig, igen. Jag säger det, gympa (och speciellt basket) är inte att leka med...
.
Skulle springa iväg till sjukbror på skolan men han var inte där men jag lyckades springa på en släktning som jobbar som sjuksköterska som konstaterade av fingrarna var ganska illa stukade, men inte brutna. Fick gasbinda på som ska sitta på tills imorgon. Kan jag böja fingrarna imorgon och det inte gör skitont så går det nog bra.
.
Hahahaha, asså... Det här är så himla mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0