Idé

Kan man annat än älska när lärarna får för sig att idag ska vi minsann ha en extra lektion?

Fick precis ett samtal från något företag som gör opinionsundersökningar som ville rekrytera mig, var tveksam först men sen sa hon att 3 000:- kommer gå till Röda Korset och BRIS för varje undersökning jag väljer att vara med på, så nu är jag med där. Vette tusan dock vad jag ska göra, men vi får se.

Har precis dammat av mitt rum, jag lovar, det var så jääädra dammigt här att det verkligen låg råttor överallt, inte okej! Men nu doftar det rent och fint och jag är redo för matteplugg.

See yah!

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

svar: nej, tyvärr inte. Men klickar man på bilden så kommer man till orginalet (: och ja, den är jätte fin!

2010-04-13 @ 09:06:32
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0