Grattis lilla mamma!

Japp, idag gick mamma från att vara kvinna till att bli kvinna på väg in i klimakteriet. Hon uppskattade inte riktigt när vi påpekade detta, märkligt nog.
.
Bakade tårta och gjorde en fantastiskt god middag, Tikka Masala, samt efterrätt så nu är vi alla mätta och nöjda här hemma. Dock saknar jag en liten bit av pekfingret, men sådant hör till när man lagar mat. 
.
Är nu så trött att jag vill lägga mig ner på golvet och gråta, och hade troligen gjort det också om jag nu inte vore för trött för att flytta på mig. Får helt enkelt sova här nere i köket i natt. 
.
Vill inte, orkar inte, kan inte gå till skolan i morgon, men vad lär jag göra? Gå till skolan såklart. Ska dessutom jobba sen direkt efter skolan i några timmar, men det är iallafall stimulerande och håller ögonen öppna.
.
See y'all imorgon. Om jag vaknar i morgon, that is. 
.

Tack Emelie och Amanda, utan era vackra plåster hade jag nog förblödigt, haha!

Kommentarer
Postat av: Idaa

Svar: Mjo, jag gillar den! Fanns i massa olika färger och mönster men jag fastnade för denna.



Grattis till din mamma!

2010-04-21 @ 23:46:16
URL: http://winterberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0