14 ton senare...

Jisses, idag körde vi stenhårt minsann. Får ju inte visa sig svag liksom.

Nej nu växte min näsa... Efter att Erik kört 50 kg på bänkpressen utan att (nästan) ens bli röd körde jag på 30 kg, och klarade 10 st hyfsat lätt! Sen...fick jag reda på av en tränare där att jag inte gjorde dem djupa nog och wiiips så hamnade ribban på 25 kg och Sofia fick kämpa. Satan.

Men brände 405 kalorier på Crosstrainern vilket gjorde gott, och med självförtroendet i topp skrev jag kaxigt upp mig på "MILITARY TRAINING" som är om en månad. Jag och Erik -'BIFFEN'- tillsammans, låter som ett stort fail...

Och inte nog med det, nästa vecka är det privatträning med Breinert som gäller. Herregudars.

Kommentarer
Postat av: sofie

du kommer döööööö

2010-04-09 @ 02:05:44
URL: http://speroihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0