TOKIO HOTEL TILL SVERIGE!

Yes, nu kommer dom snart!! *happydance*

Redan på TISDAG kommer dom till Sverige för att göra lite intervjuer inför deras kommande album "Humanoid" och singeln "Automatic/Automatisch" som släpps redan i mitten av september!

Jag skulle ju på konserten som var planerad på Hovet i Stockholm förra våren men det bli ju inställt tyvärr och någon ny konsert har de inte blivit något datum satt på än.

Iallafall, om man är tursam nog kan man vinna träff med Tokio Hotel!!!!!! Så grymt otroligt roligt!! Jag drömde ju så om att vinna träffen som tidningen Frida anordnade men där blev det ju inget alls.

Det är Spotify, Kenza, NRJ och Aftonbladet som anordnat tävlingarna så missa inte dom! It's a once in a lifetime experience!

Tyvärr så bor jag ju på fel sida Sverige men min älskade lilla mamma har lovat att fixa så att jag ändå kommer dit och kan bo där över natten ifall jag skulle vinna en av tävlingarna (man kan ju drömma.. :)).

För att komma till tävlingarna så klicka på en av länkarna här under!

Aftonbladet's tävling


Spotify's tävling (vinner du här får du även Spotify premium helt gratis, hur najs vore inte det!?)

Kenza's tävling

NRJ's tävling

:D



Med deras "ROCK HARD, F*** SAFE" t-shirtar, raauuwr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0