Tillbaka

Jag är verkligen bedrövlig på att blogga, haha!

Men, faktiskt, det har hänt en del saker i mitt privatliv som gjort att jag bara vill vara för mig själv och bara göra saker som får mig att må bra och slippa stressa över "ja, juste det..bloggen"... Ni förstår nog. =)

Lite småpunkter som hänt under tiden då jag varit "off" från bloggen iallafall;

  • Skolan har börjat, och vilken underbar skola! Älskar min nya klass, lärarna, skolan i sig och allt runt omkring, så himla härlig att för en gångs skull vilja gå till skolan (trivdes ju tyvärr inget vidare på min förra skola, men som tur var fanns där helt underbara människor, läs; elever, som fick mig att gå klart 9:an)! ÖP09A <3

  • Jag har börjat promenera i 1-2 timmar, varje dag! Så himla skönt, älskar det! Helt klart det bästa på dagen, mina promenader då jag är ute så länge jag vill, själv, med mina egna tankar och bästa musiken i öronen. Igår blev det visst 10 kilometer jag gick men gud så bra jag mådde när jag kom hem.
  • Är inte hästägare längre... :( Min fina, underbara och saknade Krut fick åka till sitt nya hem den 12 augusti men som tur är finns han nära och jag har så fina vänner i stallet där vi stod som lånat ut sina hästar till mig så jag kan få rida lite ibland. =)
  • Min absolut största idol har ju avlidit (dock har jag bloggat om det redan, men iallafall) och det har faktiskt tagit en del på mig... Kan låta jättemärkligt eftersom jag inte kände honom eller något men man skapar ju en relation till musiken och hans musik, ord och texter har betytt (och betyder) jättemycket för mig. Vill bara att hela mediakarasullen runt honom ska lägga ner snart. rest in peace MJ <3

Det var lite, ska ta mig i kragen nu och komma igång på riktigt här igen, jag tycker ju faktiskt det är skitkul med bloggar så nu kan ingenting stoppa mig, snart får jag ju också min MacBook! :D

pussar



Jag o Pris, en av hästarna jag fått låna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0