Det är dags för fredagsmys!

Hann inte blogga imorse, vaknade vid strax innan 8 och skolan började halv 9 så det bli lite bråttom.

Idag fick vi ÄNTLIGEN våra saknade MacBooks! Alla som går de programmet jag går får varsin att ha under de här 3 åren så idag hade vi utdelning och lite information om hur de fungerar.

Kom hem nyss och har precis ätit en supergod räksallad jag köpte nere på stan och försöker få min Mac att ansluta till internet här hemma, men den vill sig inte... Eller jo, den är ansluten och allt men bara Spotify kan ansluta till nätverket... Internet fungerar inte... Hmm... Ska klura lite till och se om det fixar sig.

Nu tänkte jag ta en härlig promenad i det superhärliga höstvädret, gud så fint det är ute nu! Så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0