new moon

Igår var ju jag, Andrea, Linda och Amanda på bio, New Moon! Dock måste jag nog se den igen då jag missade typ 50 minuter i mitten av filmen då Andrea blev akut jättesjuk. :( Hon är allergisk mot mjöl men hade lyckats få i sig det igen så vi fick springa ut ur bion och lyckades sätta igång ett alarm haha! Sen satt jag nere på toaletten med henne och väntade på att hennes föräldrar skulle komma och köra hem henne. 
.
När hon åkt hem så gick jag in i bion igen och störde hehe. Lyckades också välta ut mina popcorn rakt ner i väskan under bion och var allmänt okoncentrerad på filmen hehe. Men men, får försöka få mamma att betala en andra visning av den åt mig =)
.
Efter bion slog jag följe med Carro och följde med henne hem för en liten nattmacka och mysigt prat. Sen runt 1 drog jag hem för att sovaaaa! Sovmorgon i morse, för första gången på grymt länge! Och nu sitter jag här, trött som ett as och sjuk och ska plugga matte, wiho!
.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

sv: jooo :( men gud så redig du är :D:D:D:D !

2009-11-22 @ 14:21:52
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0