blonde moment x2

Hahah igår hade jag inte en av mina smartaste dagar....
.
Min moppe gick ju sönder natten till söndag uppe hos Johanna så jag parkerade den vid en parkering vid slutet av hennes gata och åkte hem med mammataxin.
.
Så igår skulle pappa o jag kolla på den och försöka få igång den så svängde vi in på gatan men moppen stod inte på parkeringen! Min älskade lilla söndriga moppe hade blivit stulen! :(( Pappa tyckte att vi skulle köra in till Johannas hus för att se om den kanske stod där någonstans o blivit flyttad så vi körde in på gatan. Och körde...Och körde... Och körde... Johannas hus var inte där....vi var på fel gata.... HAHHA
.
Så ut på stora vägen igen och ta nästa gata in och ajjemen, där fanns både moppe och Johannas hus, där de alltid stått. 
.
Sen skulle pappa försöka få igång min söndriga moppe. En kick och VROOOM. Den funkade. Tydligen så är det jag som alltid dränker moppen i bensin när jag startar med full gas hehe... :P
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0