torp the man

Gudars, tror min rygg bryter samma snart!

Jag och mamma har varit på Torp och storhandlat mat + de sista julklapparna sedan kl 10 i morse! Kom hem för typ 15 minuter sedan och vi ska nu ta en välförtjänt fika.

Har även tagit mig samman lite från mitt lilla sammanbrott igår, hehe.. Har pratat med mamma och vi har kommit fram till lite saker vi ska göra för att försöka lösa detta och vi börjar ikväll.... Nu jävlar! Men tack till alla som hörde av sig, fina ni är!

Men var dock lite nere fortfarande när vi handlat klart alla matvaror (om man bortser från när vi skulle välja köttfärs och mamma ville ha nötfärs..hahaha! Fånigt vad vissa saker kan vara roligt...) så jag sprang bort till H&M och köpte lite julklappar till mig själv, tihi!

Blev en röd trikå klänning och en ny BH.




nu tänkte vi tjocka oss lite, puss

Kommentarer
Postat av: EMPO THE BEST

SNYGGG TRÖJA :D

mendu, typiskt att vi inte såg varandra, för jag va också där på morgonen :O hm..

2009-12-22 @ 20:13:37
URL: http://emeliealdegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0