isterband

Mamma är en hemsk person.... Idag bjöds det på grillad korv och någon inlagd sak till, ganska gott egentligen men så börjar jag tugga på en av korvarna som mamma lagt upp på min tallrik. Jag uppmärksammar hur mamma råstirrar på mig med ett läskigt leende på läpparna. Jag sitter där, börjar tugga på min korv när pappa säger "hur smakar isterbanden?" samtidigt som jag känner av den svampiga, broskiga, superläskiga konsistensen av korven.
.
Om ni inte sett en flygande korv förut som missade ni en i Sofias kök...
.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahah! Skrattar varje gång du skriver något!

Sluta upp med det där... Tänk så har jag något i munnen och så sätter jag det i halsen och kvävs. Det hade du inte velat ha på ditt samvete!

2009-12-10 @ 00:17:31
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0