Svårt det här med rubrik...

Så var jag hemma igen, skönt!

"Saken" jag var på var inget mindre än en förberedande mattekurs för gymnasiekurserna A&B. Fick ett brev om att iku skulle ordna en veckas lång mattekurs och då matte alltid varit mitt svaga ämne nappade jag då det tydligen ska vara jättebra och roligt.

Och tro det eller ej, men det var faktiskt okej! Lite mer än så faktiskt, ganska kul t.om. :) Våran lärare är jättebra och lektionerna är mycket intressanta. Så nu blir det hårdträning matte en vecka innan jag får 2 veckors sommarlov och sedan börjar allvaret på riktigt.

Nu ska jag upp till stallet en stund så det är klart då jag har tänkt lägga mig tidigt ikväll, är riktigt, riktigt trött. Hjärnan har fått jobbat hårt idag vill jag lova... :P



Jag bjussar på bilden, osminkat, haha :P

take care alla underbara <3

Kommentarer
Postat av: Elle

tja! Allt bra?

2009-08-03 @ 22:28:43
URL: http://emeliesaraholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0